Індивідуальна освітня траєкторія

 Анкета самооцінювання

Переспективний план саморозвитку

Моє портфоліо 

Формуємо поняття безпеки на уроках інтегрованого курсу Здоров'я, безпека та добробут

Безпека - чинник добробуту

Основи добробуту. Уміння вчитися

Перша домедична допомога в умовах війни

Підвищення кваліфікації вчителів закладів освіти освітньої галузі "Технології"

Підвищення кваліфікації вчителів закладів освіти соціальної та здоров"язбережувальної освітноьї галузі

Модель “4К” та її реалізація в підручнику “Здоров’я, безпека та добробут” для 7 класу

Визначаємо особливості викладання інтегрованого курсу “Здоров’я, безпека та добробут”

Як сучасному вчителю приймати виклики сьогодення та успішно реалізувати завдання курсу “Здоров’я, безпека та добробут”

Як вчити підлітків ефективно управляти ресурсами та формувати фінансову грамотність у курсі “Здоров’я, безпека та добробут”

Як формувати відповідальне ставлення та моделі безпечної поведінки сучасних підлітків у курсі “Здоров’я, безпека та добробут”

Інструменти вчителя в курсі “Здоров’я, безпека та добробут”

«Здоров’я, безпека та добробут», предметний цикл 7 клас: тяглість та нові орієнтири»

Жінки та чоловіки: гендер для всіх

Перша психологічна допомога під час та після війни

Навчання інтегрованого курсу "Здоров'я, безпека та добробут"у 5-6 класах

Ефективне використання кейс-технологій на уроках курсу "Здоров'я, безпека та добробут"

Реалізація завдань з теми безпеки у курсі "Здоров'я, безпека та добробут" 

Особливості викладання трудового навчання в умовах воєнного часу 

Онлайн-курс Дивись під ноги! Дивись куди ідеш!

Цивільна оборона та захист у надзвичайних ситуаціях

Подумай двічі

Сміливі навчати

Для педагогічних працівників,які навчатимуть у 5-х класах НУШ

Урок через Zoom та Google Meet

Базова психологічна допомога в умовах війни

Перша домедична допомога в умовах війни

Навчання з попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів

Здоров'я, безпека та добробут у НУШ: інноваційні підходи

Діяльнісний підхід у курсі Здоров'я, безпека та добробут

Компетентнісний підхід і формування наскрізних вмінь на уроках курсу Здоров'я, безпека та добробут

Лайфхаки для успішного уроку Здоров'я, безпека та добробут

Практикуємо формувальне оцінювання

Використання онлайн-тестів "На урок" для здійснення поточного, підсумкового та формувального оцінювання

НУШ у 5 класі: освітня та модельна програми, типи оцінювання, оформлення документації

Сучасні види наочності у навчанні основ здоров'я

Проходження національного теста з медіаграмотності

Готуємося до викладання інтегрованого курсу Здоров'я, безпека та добробут

Розпочинаємо викладання курсу Здоров'я, безпека та добробут

  Сторітелінг на уроках інтегрованого курсу Здоров'я, безпека та добробут

Формувальне та підсумкове оцінювання у курсі Здоров'я, безпека та добробут

Перші кроки вчителя у 5 класі НУШ: порграми, документація, оцінювання

Зміни та основні тенденції в роботі ІРЦ. Інклюзія 2022

Співпраця асистента вчителя з педагогами

Критичне мислення для освітян

Робота вчителів початкових класів з дітьми з ООП

Про дистанційний та змішаний формати навчання

Домедична допомога

Протидія та попередженя булінгу

Академічна доброчесність


Немає коментарів:

Дописати коментар

Ура! Ми змогли!

 Всеукрїнський дистанційний творчий конкурс  "UA - символи життя"